diumenge, 22 de desembre del 2019

El meu desig. Vers de Nadal

Aquest pessebre,
patrocinat per l'Ajuntament,
i fet al Museu Mares,
és del tipus clàssic,
i per mi és l'oficial de la  Ciutat

El de la plaça de Sant Jaume
que aquest any és molt "sui generis"
i crea polèmica, cosa positiva
ja que la polèmica fa que Barelona,

sigui famosa arreu del món,
encara que de pessebre no en té l'aspecta 


El meu desig és ser un estel
que faci màgica la llum
i besi la pell del cel.
En aquesta nit d'encanteri
va néixer en un bressol de fusta
el Perdó dels homes.
Nit amb flaire
de romaní i roses enceses.
Desitjo Senyor,
que la teva arribada,
sigui la carícia
que amb tanta frisança
necessita la terra.

Dolors Dilmé

Nota: 
L'equip de redacció os desitja un BON NADAL

2 comentaris:

Dolors Fita ha dit...

Jo també prefereixo el PESEBRE tradicional, encare que es perdin moltes tradicions semble que aquestes per la meva generació ens fassin tornar a la infantessa.

BONES FESTES I MILLOR ANY 2020

Dollors F.

Dolors Fita ha dit...

Es bonica, que l'INFANT te escolti y el proper any arribi amb Pau al mon, amb Seny per els
Politics. Que tots els pobles reaccionin i siguin fraternals amb tot-hom.
Ja em poso una mica "bleda" pero tan difícil es viure be amb els veins, amb els de la ciutat
i amb la resta del mon. Tots neixem igual i tots hem de marxar deixan el que tenim,
Jo he viatjat per molts llocs i moltes vegades amb un somriure i una ma estesa ens hem
entes
Cordialmen. Dolors F.