diumenge, 12 de desembre del 2021

Converses del temps de Nadal


Una taula del dia de Nadal
on dinaran la família de la  Carme i el seu amic

Bon dia, amic, ja tenim Nadal aquí i com cada any t'espero a dinar a casa meva el dia 25 de desembre.

Que sí, caram!, sempre el mateix; que si no vull, que estic més bé sol, que fa massa fred... Saps què?, no et permeto més excuses, perquè al final acabes venint i després em dones les gràcies. Que fem tots dos sols a cada casa, res, oi?, encara que nosaltres practiquem allò de la soledat volguda. Au, vinga, que t'he comprat un regalet que t'agradarà força.


Moment de la il·luminació de l'estrella
de la Verge Maria
a la Sagrada Família.

Caram, sí, ja he vist l'estrella de la Verge Maria, ep, i l'ha fet una empresa catalana. És molt maca; des d'aquest lloc es veu preciosa, tant, que m'emociona, sí, si, ja ho sé, però tot allò que es pot considerar art... I ara amb què surts ara?, sé que les coses no estan gens bé, i això deu haver costat força diners, però penso, bé, ja saps què penso com tu, no cal que t'ho expliqui.

 

Els diners han de servir per millorar el nivell de vida,
en especial als que els seus sous no estan en consonància
amb la seva feina i responsabilitat.

Mira, parlant de diners, l'altre dia una senyora del barri m'explicava el seu cas, recordes aquella conversa on et deia que les persones que es dediquen a la cura havien de cobrar més..., bé, doncs, aquesta senyora m'explicava que el seu problema s'ajustava al meu comentari. Em va saber greu, no em va semblar correcte donar-li resposta perquè era evident i així m'ho va confirmar, que ella en aquest moment ja té una altra situació força bona, de la qual cosa jo m'alegro moltíssim, i per això, he decidit considerar-ho com una anècdota superada, és a dir, que no calia aprofundir més en el tema. La vida no sempre és fàcil, però també és evolutiva i sembla que ella ha sabut adaptar-se bé a cada circumstància. Et sembla bé, oi?, és clar, ja seguirem parlant d'això un altre dia.

Aspecte de la plaça Sant Jaume ahir a les 16.30
Poca gent buscant el pessebre
Com es veu, dos mil Euros donen per molt poc.

Per cert, pel que fa a Nadal, has vist el pessebre d'enguany a la plaça St. Jaume?, ha costat dos mil euros i resulta que el bou i la mula els han hagut de canviar perquè, segons sembla, els ha fet malbé la pluja i el vent; ara són unes imatges de led, i també has de caminar pel carrer de Ferran, Laietana...,, per acabar de veure els altres elements. Déu n'hi do. De totes maneres, sempre ens quedarà el Museu Mares i altres.


Bé, noi, el torró, de Xixona o bé de rom amb nous de macadàmia i hibiscos?


Fins aviat i BONES FESTES!!!!!!!!!!


Carme AFOPA


1 comentari:

Dolors Fita ha dit...



Admirada Carme, et desitjo que, amb el teu amic, pasis unes Festes
tranquiles. Si no fos que, sere fora, m'ha hagues agradat demanar-te
si podia pendre café amb vosaltres.

Seriosament, FELIÇES FESTES.
No deixisde escriure-

D. Fita